Følgere

fredag 9. november 2018

Farsdagkort med mal.

Da går tiden fort mot farsdag.
Jeg har laget et kort jeg vil vise frem. Malen til dette kortet fant jeg i Julehilsen fra Ett Trykk
Kartong: 6 x 12 inch. Preg på 3 og 6 inch.
Kartong: 4 x 10 inch. Preg på 4 og 7 inch.
Så er det bare å pynte delene med mønsterpapir, og lime det sammen. Du kan se etter bildene mine hvordan det skal monteres.  Pynt så etter eget ønske.

Materialene jeg har brukt:
  • PapirDesign, serien Tur i Skogen: Arkene SoppturRevestreker og Fargefest.
  • Bazzill
  • Bånd
  • Sølvhjørner, klistremerker
  • Stempler: Kort & Godt  M 260 og M 238
  • Dies, Farsdag, tror det er en fra Scrappemagasinet.
  • Roser
  • Bladene er dies fra Creative Expression.
Da ønsker jeg dere en fin helg!
Hilsen Berit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar